1st

Shoutbox
  1. Cockgobbler Cockgobbler:
    I feel Pretty Gay.
  2. Cockgobbler Cockgobbler:
    LIKE THISI S WAAAY BETTER OMGAWD LIKE HOLY SHIT THIS GAME IS BAAY BAERTTER I GOT BANEED THERE LIKE IT SUCKS OMGAWD
  3. Kydex Kydex:
    dang
  4. Cockgobbler Cockgobbler:
    bad game -rep 0/10
  5. Cockgobbler Cockgobbler:
    :mad:
  6. Cockgobbler Cockgobbler:
    and they banned me
  7. Cockgobbler Cockgobbler:
    Guy's i hate club penguin cause i said the F word in it
  8. Cockgobbler Cockgobbler:
    -rep
  9. Beatriz Beatriz:
    If i got banned thata noone of ur goddamn business. You also got banned in the other lgk and you got unbanned because detox bought it and nobody is talking about that. I'm not in this lgk either ,i'm here daily because i have friends here and i will for sure play lgk's servers,but im in other community,which is hentai squad made by wilano.
  10. Kydex Kydex:
    waiting
  11. Cockgobbler Cockgobbler:
    Sure
  12. Kydex Kydex:
    dm me on discord
  13. Leg3nd Leg3nd:
    :oops:...:p
  14. Cockgobbler Cockgobbler:
    Sure
  15. Kydex Kydex:
    want a dik pic?
  16. Cockgobbler Cockgobbler:
    Damn son
  17. Kydex Kydex:
    im hard as a rock
  18. Kydex Kydex:
    mhmm
  19. Cockgobbler Cockgobbler:
    That's hot.
  20. Cockgobbler Cockgobbler:
    damn kydex
  21. Kydex Kydex:
    zero, i only like to fuck my boyfriend
  22. Ezekill Ezekill:
    kydex how much do u charge
  23. Kydex Kydex:
    indeed
  24. Leg3nd Leg3nd:
    Ur gay?
  25. Kydex Kydex:
    mad annoying*
  26. Kydex Kydex:
    may annoying
  27. Ezekill Ezekill:
    shit doesn't work
  28. Kydex Kydex:
    for real
  29. Ezekill Ezekill:
    /ban nomer3
  30. Kydex Kydex:
    im gonna suck ur cock
  31. Leg3nd Leg3nd:
    Ok...
  32. Kydex Kydex:
    wtf
  33. Nomer3 Nomer3:
    Dont Ezekill lol
  34. Cockgobbler Cockgobbler:
    but i like to spread my sufferings
  35. Cockgobbler Cockgobbler:
    i wish i was dead and didn't have to see that
  36. Cockgobbler Cockgobbler:
  37. Leg3nd Leg3nd:
    Aight
  38. Cockgobbler Cockgobbler:
    :)
  39. Levinurion Levinurion:
    Lets all be friends :)
  40. Levinurion Levinurion:
    Stop fighting with each other
  41. Levinurion Levinurion:
    Dear dear, kids
  42. Cockgobbler Cockgobbler:
    doesn't(
  43. Cockgobbler Cockgobbler:
    you just have to fit in the one you find comfortable and forget about the one that doesnt.
  44. Cockgobbler Cockgobbler:
    Look each community is different,different rules,different people and stuff
  45. Ezekill Ezekill:
    ur banned in whx
  46. Cockgobbler Cockgobbler:
    Maybe you don't need to care about it and be a bigger person?
  47. Leg3nd Leg3nd:
    So make sure noone piss me off on jb
  48. blake_won blake_won:
    There is nothing wrong with playing in more than one community. Play where ever you're having fun.
  49. Leg3nd Leg3nd:
    Tf u think u r... i can knock u hard
  50. Leg3nd Leg3nd:
    Yeye try to do the badass... u forgot WHX
Status
Not open for further replies.

elzar

Hero Member
Messages
525
Likes
323
#3
I am testing out the forum while making it known I was also the first to post an introduction.
 

elzar

Hero Member
Messages
525
Likes
323
#10
Tangy said:
You're not the owner, don't tell him what to do.
Tangy, I hope you enjoy spamming the forums to 'up' your post count when you will eventually be permanently banned from all GG servers (if you're not already)...
 

Tangy

New Member
Messages
25
Likes
2
#11
elzar said:
Tangy, I hope you enjoy spamming the forums to 'up' your post count when you will eventually be permanently banned from all GG servers (if you're not already)...
I'm not spamming anything. Every comment I've said on every post, has something to do with that post. Get your facts straight before saying something. I don't really care if I'm banned. I think LgK lost you and you came running over here, go back to your mom and dad.
At least you had some respect there.
 

Tangy

New Member
Messages
25
Likes
2
#12
Plus your own post is considered a spam. Because it has 2 words in it. Don't tell me that I'm trying to get my post count up, whereas I'm actually typing stuff out and making sense whereas you are just typing "1st". Shittiest introduction ever...
 

elzar

Hero Member
Messages
525
Likes
323
#13
Tangy said:
I'm not spamming anything. Every comment I've said on every post, has something to do with that post. Get your facts straight before saying something. I don't really care if I'm banned. I think LgK lost you and you came running over here, go back to your mom and dad.
At least you had some respect there.
What's funny is you couldn't be more wrong. Every post you've made is complete shit if I can be completely honest. If you don't believe me, go back and read them. I also didn't go running anywhere. I can sign up and make posts on any forum I want.

Don't care if you're banned? Then why are you wasting your time here?

Tangy said:
Plus your own post is considered a spam. Because it has 2 words in it. Don't tell me that I'm trying to get my post count up, whereas I'm actually typing stuff out and making sense whereas you are just typing "1st". Shittiest introduction ever...
You're not spamming, yet you had to make 2 separate posts instead of simply modifying the first...
 

Tangy

New Member
Messages
25
Likes
2
#14
elzar said:
What's funny is you couldn't be more wrong. Every post you've made is complete shit if I can be completely honest. If you don't believe me, go back and read them. I also didn't go running anywhere. I can sign up and make posts on any forum I want.

Don't care if you're banned? Then why are you wasting your time here?

You're not spamming, yet you had to make 2 separate posts instead of simply modifying the first...
I'm not really wasting my time, It's cause I'm not banned and I don't think I've hacked on these servers, It's only those shitty LgK servers I hacked on. and you can sign up and do that, It's just that your name doesn't look good on these forums :/. Plus I made two posts cause I wanted to say some shit to you other than modifying and making it a big ass comment. Lol all your posts are trash asf, My posts have been suggestions and contribution to some suggestions. There are like 1 or 2 posts I said some dumb shit.

Edit: Not gonna respond to you after this so just go to bed.
 

elzar

Hero Member
Messages
525
Likes
323
#15
Tangy said:
I'm not really wasting my time, It's cause I'm not banned and I don't think I've hacked on these servers, It's only those shitty LgK servers I hacked on. and you can sign up and do that, It's just that your name doesn't look good on these forums :/. Plus I made two posts cause I wanted to say some shit to you other than modifying and making it a big ass comment. Lol all your posts are trash asf, My posts have been suggestions and contribution to some suggestions. There are like 1 or 2 posts I said some dumb shit.

Edit: Not gonna respond to you after this so just go to bed.
Alright then don't respond because I've already won this argument. For whatever reason you formed some strange obsession with me, and started commenting on my posts for no reason other than to increase your post count. Tangy trust me, you're garbage and no one will take you seriously here so maybe you should join Panda and BMX gaming's 'build a bear workshop' clan where you belong.
 

Tangy

New Member
Messages
25
Likes
2
#16
elzar said:
Alright then don't respond because I've already won this argument. For whatever reason you formed some strange obsession with me, and started commenting on my posts for no reason other than to increase your post count. Tangy trust me, you're garbage and no one will take you seriously here so maybe you should join Panda and BMX gaming's 'build a bear' clan where you belong.
I really don't care if anyone takes me serious, but yea idk what clan is that wtf....
 

elzar

Hero Member
Messages
525
Likes
323
#17
Tangy said:
I really don't care if anyone takes me serious, but yea idk what clan is that wtf....
Says he won't respond then does lol...

It's a clan where people of your age/intellect can thrive. Ask Abscision about it.
 
Status
Not open for further replies.
7 Members Online

Latest Donations

WAR
$2.00

Members online

Forum statistics

Threads
18,601
Messages
140,215
Members
6,441
Latest member
Pickettroy1991
Top