LgK

Shoutbox
  1. Frank Frank:
    israel is the best
  2. Frank Frank:
    no u
  3. Frank Frank:
    palestine torturing the innocent israelis
  4. Nomer3 Nomer3:
    don't
  5. Nomer3 Nomer3:
    isreal a7a kill or jail
  6. Nomer3 Nomer3:
    shut up
  7. Nomer3 Nomer3:
    No u @Frank
  8. Frank Frank:
    palestine is shittt
  9. Frank Frank:
    israel is better than palestine
  10. Nomer3 Nomer3:
    isreal -rep
  11. Nomer3 Nomer3:
  12. Nomer3 Nomer3:
    +rep
  13. Noodles Noodles:
    @Nomer3 i love you
  14. Nomer3 Nomer3:
    :mad:
  15. Nomer3 Nomer3:
    YOU >:*
  16. Nomer3 Nomer3:
    @Detox : NO !
  17. Nomer3 Nomer3:
    no u
  18. Levinurion Levinurion:
    @Nomer3 server manager? yes?
  19. Levinurion Levinurion:
    LMFAO
  20. Nomer3 Nomer3:
    :mad:
  21. Nomer3 Nomer3:
    forum hack you day
  22. Nomer3 Nomer3:
    @Detox fuck -rep forum banned
  23. Nomer3 Nomer3:
    :(
  24. Nomer3 Nomer3:
    @Levinurion no u fuck
  25. Levinurion Levinurion:
    166 fucking guests what the fuck
  26. Levinurion Levinurion:
    @MachOMan look at guests
  27. Levinurion Levinurion:
    wtf
  28. Levinurion Levinurion:
  29. Levinurion Levinurion:
    rip machoman, he thought only 1 manager could be taking his place
  30. Noodles Noodles:
    #DicksOutForHarambe
  31. MachOMan MachOMan:
    Why is Levin orange? @Detox wdf????
  32. Levinurion Levinurion:
    oh boy
  33. Noodles Noodles:
    Levin is orange now???
  34. Levinurion Levinurion:
    you wanna join?
  35. Levinurion Levinurion:
    bomb families
  36. Frank Frank:
    what do you actually do?
  37. Levinurion Levinurion:
    i am taking over
  38. Frank Frank:
    why is levi orange what the fuck
  39. Levinurion Levinurion:
    wings, what weed do you smoke? I really want to know
  40. Levinurion Levinurion:
    the fuck?
  41. W wings:
    Or listen to detox when he's drunk
  42. W wings:
    Yes, life values has been glorified in hollywood and sometimes u cant tell which is useful, imo just take everything with a grain of salt and use your judgement
  43. DasWolfe DasWolfe:
    That last sentence sound like something you can hear in a drama movie
  44. W wings:
    u cannot be anything u want but u can get somewhere u are happy about
  45. W wings:
    man, school is fun, i wish i get to go to school again just so i can talk to students and tell them: hey do you know you should explore what you're passionate about so you dont have to go to college and there is no such thing as burden of responsibility, just live life u want to
  46. W wings:
    i was about to lay a crackdown on someone that's mentally abused and taking it to her students, oh well it was just a dream
  47. W wings:
    lol i was about to file a complaint on my teacher bec. she was trash talking me in one of her class, it was getting good, but then i woke up :v fack
  48. Ultras|x30n1 Ultras|x30n1:
    @PUBK You need to take a demo. Make a report if you have proof and we will punish him, depending on the severity.
  49. DasWolfe DasWolfe:
    I already talked with Amnesia one time of that, i also have a demo of he not attacking in nemesis mode
  50. PUBK PUBK:
    i watched him sometimes and he doing only this shits what i say down

                    

Featured Games & Forums Menu ^Click Above^(extention beta test)

[New SteamID's] Updating NON-STEAM ADMINS

Botz
Hi, Guys!


Today after some days i had tested the changes i made, they had caused our servers crashing alot, due to dproto's new version idk why even tho its new.
Sadly, i had to move to old dproto again . But cheers we won't have STEAMID CHANGERS changing to exact same STEAMID, even tho we are on this old dproto, we used / had before. I editedour old dproto, took some days but did it. Servers are updated. Cheers.

I bet our non steam admins got their steamids changed again. Please send me or @Lewis Francis of your new steamid's so we could reactivate your admins.

Thanks!!

Regards,
Botz

New SteamID [Non-Steamers]

Botz
Hey guys,

I am glad to announce, finally we are getting rid of SteamID Changers who are changing their STEAMID's to other clients to get others banned or impersonate others admins/players. They won't be able to change exact same STEAMID to others, our Servers won't let them now. They can change to random one but not as exact as others, so nothing to worry about now. Getting rid of them completely is impossible.

Some of our NON-Steam Admins must have gotten their STEAMID's Changed and their Admin isn't working now, i would want all NON STEAM Admins to PM me on forums, Send me your new STEAMID, if you want to keep your Admin.

Everyone who think got banned of this reason, and not hacks?
Please appeal for your ban you will be banned if the admin says you weren't doing in-game hack, but STEAMID / IP Changers you will be unbanned cuz we are not sure, cuz those hackers used other...

Boost Our Servers and Get Admin!

Botz
BOOST SERVER---->>>If you want to win free admin in our server, boost the server you want to be admin in, be prepare to show proof you boosted


By filling in this Form: 


[size=large]Name:[/size]
[size=large]SteamID:[/size]
[size=large]Type of Boost:[/size]
[size=large]Server:[/size]
[size=large]Info to Confirm the Boost:[/size]


There are 2 way of boostings.


Weekly Boost: The...
18 Members Online

Servers


  • Latest Donations

    Showtime
    $10.00
    Flexeriino
    $10.00
    sidnei
    CA$20.00
    ShootBaby
    $15.00
    Amnesia
    $15.00

    Forum statistics

    Threads
    19,293
    Messages
    147,588
    Members
    6,643
    Latest member
    Teste2
    Top